Znajdź biuro do wynajęcia wśród 678 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 1 piętro
  • 1965 rok
Warszawa, Wola
Erazma Ciołka
1 394 PLN
17 m2
Biuro przy stacji metra Jana Olbrachta
  • 4 piętro
  • 2004 rok
Warszawa, Ochota
Al. Jerozolimskie
160 821 PLN
2 999 m2
BIURO Z TARASEM
  • 2 piętro
  • 1999 rok
Warszawa, Mokotów
Rzymowskiego Wincentego
5 800 PLN
100 m2
ERGONOMICZNE BIURO NA MOKOTOWIE
  • 2 piętro
  • 1997 rok
Warszawa, Włochy
Aleje Jerozolimskie
12 740 PLN
464 m2
Atrakcyjna cena i lokalizacja biuro Włochy
  • 1 piętro
  • 1997 rok
Warszawa, Włochy
Aleje Jerozolimskie
8 118 PLN
236 m2
Atrakcyjna cena i lokalizacja biuro 236m2 Włochy
  • 2 piętro
  • 2004 rok
Warszawa, Praga-Południe
Grenadierów
2 943 PLN
49 m2
Biuro 49 m2. Praga - Południe
  • 7 piętro
  • 1999 rok
Warszawa, Mokotów
Wynalazek
10 686 PLN
278 m2
Atrakcyjny podnajem na Mokotowie
  • 1 piętro
  • 2017 rok
Warszawa, Śródmieście
Wspólna
36 892 PLN
355 m2
Biuro do wynajęcia, Śródmieście Wspólna
  • 5 piętro
  • 2001 rok
Warszawa, Ochota
Al. Jerozolimskie
6 221 PLN
100 m2
Niowoczesne biuro 100 m2 Al. Jerozlolimskie/Ochota
  • 2 piętro
  • 2000 rok
Warszawa, Włochy
al. Krakowska
13 200 PLN
240 m2
Nowoczesne biuro 240 m2 Al. Krakowska

Najnowsze wpisy na blogu

Pakiet dla Wynajmującego

Posiadasz nieruchomość i myślisz o jej wynajmie? Skorzystaj z naszego Pakietu dla Wynajmującego i doświadcz spokoju ducha, wiedząc, że Twoje sprawy znajdują się w dobrych rękach.

Czytaj więcej

Mieszkanie na parterze czy na piętrze – które wybrać?

Decydując się na nowe miejsce zamieszkania, jednym z głównych dylematów jest wybór między mieszkaniem na parterze a na wyższym piętrze. Każda z tych opcji ma swoje plusy i minusy, które warto rozważyć przed podjęciem ostatecznej decyzji. Poniżej przedstawiamy analizę zalet i wad obu wariantów, aby ułatwić wybór odpowiednią nieruchomość.

Czytaj więcej

Czy lepiej mieszkać w domu czy w bloku?

Wybór pomiędzy mieszkaniem w bloku a własnym domem jest jednym z najważniejszych dylematów mieszkaniowych, z którymi mogą zmierzyć się zarówno osoby planujące zakup nieruchomości, jak i ci, którzy zastanawiają się nad zmianą miejsca zamieszkania. Każda z tych opcji ma swoje zalety i wady, a decyzja ta często zależy od indywidualnych preferencji, stylu życia oraz możliwości finansowych.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

#wynajem biur warszawa mokotów

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie (np. biuro do wynajęcia Mokotów) pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości - biuro centrum Warszawa

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty - powierzchnia biurowa do wynajęcia Warszawa

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.