Znajdź biuro do wynajęcia wśród 424 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 1 piętro
  • 2008 rok
Warszawa, Mokotów
Domaniewska
24 708 PLN
400 m2
Biuro do wynajęcia, Mokotów ul. Domaniewska
  • 7 piętro
  • 2003 rok
Warszawa, Śródmieście
Królewska
53 250 PLN
500 m2
Biuro do wynajęcia, Śródmieście, ul. Królewska
  • 12 piętro
  • 2017 rok
Warszawa, Śródmieście
Wspólna
32 781 PLN
270 m2
Biuro do wynajęcia, ul. Wspólna
  • 7 piętro
  • 2001 rok
Warszawa, Śródmieście
al. Aleja Armii Ludowej
59 265 PLN
752 m2
Biuro do wynajęcia, Al. Armii Ludowej
  • 1 piętro
  • 2022 rok
Warszawa, Śródmieście
ul. Stawki
103 326 PLN
1 260 m2
Biuro do wynajęcia, Śródmieście, ul. Stawki
  • parter
  • 2018 rok
Warszawa, Bielany
ul. Biograficzna
91 266 PLN
1 648 m2
Kameralny budynek biurowy, Bielany
  • 2 piętro
  • 2018 rok
Warszawa, Bielany
ul. Biograficzna
33 671 PLN
608 m2
Biuro w kameralnym budynku biurowym, Bielany
  • 1 piętro
  • 2008 rok
Warszawa, Mokotów
Postępu
16 928 PLN
289 m2
Atrakcyjne biuro na Mokotowie
  • 3 piętro
  • 2008 rok
Warszawa, Mokotów
Postępu
25 597 PLN
437 m2
Atrakcyjne biuro na Mokotowie
  • 5 piętro
  • 2008 rok
Warszawa, Mokotów
Postępu
9 372 PLN
160 m2
Atrakcyjne biuro na Mokotowie

Najnowsze wpisy na blogu

Koszty notarialne przy zakupie mieszkania - wszystko, co musisz wiedzieć

Zakup mieszkania to jedna z najważniejszych decyzji finansowych w życiu. W procesie tym istotną rolę odgrywają koszty notarialne, które są nieodłącznym elementem zawierania transakcji na rynku nieruchomości. Opłaty, nazywane również taksą notarialną, są regulowane przepisami prawa i zależą od wartości nieruchomości oraz rodzaju rynku, na którym dokonujemy zakupu. W tym artykule omówimy szczegółowo, co składa się na koszty notarialne przy zakupie mieszkania, jakie dodatkowe opłaty należy uwzględnić oraz kto ponosi te wydatki.

Czytaj więcej

Nie tylko metry kwadratowe – jak odkryć prawdziwą wartość nieruchomości?

Kiedy szukamy nieruchomości zwracamy uwagę przede wszystkim na jej metraż. Chociaż jest to kluczowy parametr, to tak naprawdę prawdziwa wartość nieruchomości kryje się też w wielu innych aspektach, które w połączeniu tworzą obraz idealnego miejsca do życia. Jeśli szukasz czegoś więcej niż tylko czterech ścian, bo zależy Ci na odkryciu potencjału inwestycyjnego i emocjonalnego nieruchomości, przeczytaj dalszą część tego tekstu. W kilku akapitach omawiamy w jaki sposób spojrzeć na nieruchomość, by kupić nie tylko lokal, ale też miejsce z duszą, w którym można poczuć się naprawdę wyjątkowo.

Czytaj więcej

Jak zmiany w planowaniu przestrzennym wpłyną na rynek nieruchomości? Przewodnik po nowych przepisach

Od 1 stycznia 2026 roku wejdą w życie istotne zmiany w systemie planowania przestrzennego. Te zmiany mogą znacząco wpłynąć na sposób, w jaki zarządza się nieruchomościami, realizuje inwestycje budowlane i planuje przyszłość działek.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

#wynajem biur warszawa mokotów

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie (np. biuro do wynajęcia Mokotów) pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości - biuro centrum Warszawa

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty - powierzchnia biurowa do wynajęcia Warszawa

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.