Znajdź biuro do wynajęcia wśród 505 naszych ofert

Najnowsze oferty

  • 3 piętro
  • 2008 rok
Warszawa, Mokotów
Postępu
34 548 PLN
551 m2
Gotowe, umeblowane biuro - Postępu
  • 3 piętro
  • 1960 rok
Warszawa, Mokotów
Grażyny
4 582 PLN
58 m2
Biuro 3 pokojowe na Mokotowie
  • 2 piętro
  • 1960 rok
Warszawa, Mokotów
Grażyny
5 767 PLN
73 m2
5 pokojowe biuro na Górnym Mokotowie

Najnowsze wpisy na blogu

Kiedy należy zapłacić podatek od sprzedaży nieruchomości

Podatek od sprzedaży nieruchomości nie istnieje jako odrębny podatek w Polsce. Jest to podatek dochodowy należny od sprzedającego nieruchomość – osoby fizycznej, reguluje go ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Kiedy należy go zapłacić, a w jakim przypadku można go uniknąć? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

Czytaj więcej

Jak skutecznie znaleźć dobrego najemcę?

Znalezienie dobrego najemcy to jedno z kluczowych wyzwań dla właścicieli nieruchomości. Odpowiedni najemca zapewnia nie tylko regularne dochody z wynajmu, ale także dbałość o stan techniczny lokalu i minimalizowanie ryzyka związane z opóźnieniami w płatnościach czy zniszczeniami. Aby proces wynajmu przebiegał sprawnie i bezproblemowo, warto zastosować kilka sprawdzonych strategii. Oto krok po kroku, jak skutecznie znaleźć dobrego najemcę.

Czytaj więcej

Najem instytucjonalny a okazjonalny – kluczowe różnice i zalety

W ostatnich latach na rynku nieruchomości w Polsce pojawił się nowy model wynajmu, który zdobywa coraz większą popularność – najem instytucjonalny. Ten rodzaj wynajmu wyróżnia się od tradycyjnego najmu, który odbywa się między osobą fizyczną (wynajmującym) a najemcą. W artykule przyjrzymy się, czym jest najem instytucjonalny, jakie są jego cechy, różnice w porównaniu do najmu okazjonalnego oraz kto może skorzystać z tej formy wynajmu.

Czytaj więcej

Biuro do wynajęcia Warszawa

Decydując się na lokal biurowy do wynajęcia w Warszawie, zyskujemy sporą elastyczność, nie musimy wykładać dużej ilości gotówki, co jest bardzo ryzykowane zwłaszcza na początku prowadzonej działalności. Co więcej, nie ciąży na nas obowiązek rozwiązywania problemów z remontami czy konserwacją. Obecnie przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem powierzchni biurowych do wynajęcia w Warszawie. To rozwiązanie jest nie tylko wygodne, ale przede wszystkim ekonomiczne. Nasze biuro w Warszawie na wynajem powinno znajdować się w dobrej lokalizacji co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza jeśli chodzi o dojazd do pracy naszych pracowników.

Biura na wynajem w Warszawie w świetnej lokalizacji

Dogodna lokalizacja biura to taka, do której zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czy goście mają łatwy dojazd. Niezależnie od tego, czy poruszamy się samochodem, czy komunikacją miejską, dojazd do pracy nie powinien zajmować długo. To dlatego w przypadku stolicy preferowane są centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska. Miłym dodatkiem jest także zapewnienie pracownikom miejsc parkingowych. Oczywiście dodatkowym atutem biura do wynajęcia w Warszawie będzie bliska odległość do sklepów spożywczych czy lokali gastronomicznych, gdzie można pójść na lunch.

#wynajem biur warszawa mokotów

Warunki panujące w biurze

Wybierając biura do wynajęcia w Warszawie, najważniejszą kwestią będzie oczywiście powierzchnia którą chcemy wynająć. Koniecznie trzeba też zwrócić uwagę na to, jakie warunki panują w danym budynku. Istotna jest również przestrzeń jaką pracownik będzie miał do dyspozycji tak by mógł wygodnie i spokojnie pracować. Należy wziąć też pod uwagę ewentualną potrzebę rozbudowy biura, czyli wynajmu dodatkowej powierzchni. Kluczowe są także: rozkład lokalu, obecność pomieszczenia socjalnego, sal konferencyjnych, kuchni czy łazienki.

Wybierając lokale biurowe w Warszawie (np. biuro do wynajęcia Mokotów) pod uwagę należy wziąć także stan techniczny budynku oraz wnętrza. To dlatego dobrym wyborem jest oglądanie wnętrz osobiście. Koniecznie trzeba dopytać właściciela o możliwości podłączenia Internetu, istniejące okablowanie telefoniczne, dostęp do klimatyzacji, sposobu ogrzewania. Wszystkie te - z pozoru - drobne szczegóły mają ogromne znaczenie dla komfortu pracy. Należy o nie zadbać odpowiednio wcześnie, by nie narażać się na późniejsze ewentualne dodatkowe koszty.

Standard nieruchomości - biuro centrum Warszawa

Estetyka budynku, w którym znajduje się lokal biurowy w Warszawie i stan techniczny także nie są bez znaczenia. W końcu to one odpowiadają za pierwsze wrażenie i to, jak postrzega nas potencjalny klient. Jeżeli zależy nam na tym, by nasze przedsiębiorstwo było odbierane jako prestiżowe, także nasze lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie powinny takie być. Zadbajmy o atrakcyjną architekturę nieruchomości - szczególnie w przypadku biur, do których będą przyjeżdżać nasi goście. Istotne znacznie ma także kwestia monitoringu i ochrony. To absolutna konieczność w przypadku każdego biurowca.

Biuro to miejsce, w którym nie tylko się zarządza, tworzy, rozmawia, ale także sprzedaje, świętuje sukcesy i omawia porażki. W biurach spędzamy mnóstwo czasu, dlatego konieczne jest zadbanie o to, by było to maksymalnie dopasowane miejsce do potrzeb pracowników. W wielu przypadkach powierzchnie biurowe do wynajęcia w Warszawie są także wizytówką firmy. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

Biuro do wynajęcia a opłaty - powierzchnia biurowa do wynajęcia Warszawa

Wybierając lokale biurowe do wynajęcia w Warszawie, trzeba pamiętać, że koszt biura to nie tylko czynsz. W ofertach przeważnie podane są jedynie informacje o cenie za metr kwadratowy powierzchni lub koszt wynajmu za miesiąc. Na samym wstępie określmy maksymalny budżet, jaki możemy przeznaczyć na wynajem biura, a następnie skorzystajmy z usług pośrednika nieruchomości, który dobierze ofertę dopasowaną do naszych możliwości. Pamiętajmy, że w skład łącznego kosztu biura wchodzą: czynsz za wynajem powierzchni, zużycie mediów, koszty eksploatacyjne budynku, współczynnik powierzchni wspólnych, sprzątanie, administracja, wynajem miejsca postojowego.