Pierwsze wrażenie stanowi klucz do pozytywnej decyzji Klienta zainteresowanego wynajmem naszej nieruchomości. To właśnie odczucia związane z lokalem znajdują odzwierciedlenie
w udanej transakcji.
O co zatem zadbać przed pokazaniem nieruchomości potencjalnym wynajmującym?
- o czystość wnętrza;
- proste, neutralne wyposażenie, trafiające w gust zarówno młodszego, jak i starszego Klienta;
- o wyeksponowanie w ofercie zalet nieruchomości (przestronne wnętrze, odnowiona łazienka etc.).
Niedopuszczalne błędy:
- bałagan w jakimkolwiek pomieszczeniu;
- wprowadzanie Klienta w sam środek remontu danego wnętrza (z obietnicą jego rychłego zakończenia);
- usterki (np. drzwi bez klamek czy zacinające się okna).
Takie niedociągnięcia należy koniecznie naprawić, a wszelki bałagan jak najszybciej usunąć (przed etapem obfotografowania nieruchomości).
Odświeżenie lokalu nie pociąga za sobą wielkich nakładów finansowych, a znajduje bezpośrednie przełożenie na cenę najmu oraz czas potrzebny na pozyskanie Klienta. Czasami musimy pomyśleć o wymianie mebli kuchennych czy remoncie łazienki. Pamiętajmy jednak, że celem jest zwiększenie przychodów z czynszu.
Jeżeli zamiast na wynajem postawisz na sprzedaż nieruchomości, PRZECZYTAJ:
o czasie sprzedaży nieruchomości
o lepszej cenie sprzedaży