Warszawa, Wilanów
Królowej Marysieńki
Powierzchnia biurowa na wynajem - Kameralne biura w sąsiedztwie Parku Wilanowskiego
Powierzchnia na 3 piętrze budynku, składająca się z modułów: 50m2; 42m2;
38,50m2; 31m2; 28m2 - możliwe wynajęcie mniejszej powierzchni.
Koszty eksploatacji 41,48 zł/m2
Koszt energii elektrycznej 7,20 zł/m2
W budynku jest winda.
Sala konferencyjna na 10 osób w budynku.
Powierzchnia wyposażona w: klimatyzację, sieć teleinformatyczną, światłowód.
✓ 24 h recepcja, ochrona i monitoring
✓ najwyższej klasy sieć komputerowa, światłowód;
✓ winda, udogodnienia dla niepełnosprawnych ;
✓ wysokie pomieszczenia z dużymi oknami otwieralno-uchylnymi;
✓ klimatyzacja we wszystkich lokalach ✓ sala konferencyjna, biurka na godziny, strefa relaksu;
✓ woda źródlana ogólnodostępna w budynku;
✓ podwójne zasilanie budynku;
✓ parking strzeżony,
✓ sklep Żabka i restauracja w budynku;
✓ paczkomat Inpost na zewnątrz budynku
✓ 200 m. do przystanku autobusowego i klubu fitness ✓ spokojne i prestiżowe otoczenie, dużo zieleni wokół budynk
Budynek
Kameralny budynek biurowy położony w centrum Wilanowa, w odległości 1 km od Pałacu i Parku Wilanowskiego, oddalony około 8 km od Śródmieścia, lotniska Chopina, Dworca Centralnego. Budynek oferuje 2200 m2 powierzchni biurowej, typowe piętro to powierzchnia 440 m2 a minimalny moduł biurowy to 31 m2. Standard budynku: wysokie pomieszczenia, dobrze nasłonecznione, miejsca parkingowe przed budynkiem. W budynku znajduje się recepcja, klimatyzacja, łączę internetowe 20 Mb, monitoring, alarm, kamery, udogodnienia dla niepełnosprawnych, winda. Budynek posiada podwójne niezależne zasilanie elektryczne, wytrzymałość stropów 1000 kg/m2.
✓ 24 h recepcja, ochrona i monitoring✓ najwyższej klasy sieć komputerowa, światłowód ✓ winda, udogodnienia dla niepełnosprawnych ✓ wysokie pomieszczenia z dużymi oknami otwieralno-uchylnymi ✓ klimatyzacja we wszystkich lokalach ✓ sala konferencyjna, biurka na godziny, strefa relaksu ✓ woda źródlana ogólnodostępna w budynku ✓ podwójne zasilanie budynku ✓ parking strzeżony, ✓ sklep Żabka i restauracja w budynku ✓ paczkomat Inpost na zewnątrz budynku ✓ 200 m. do przystanku autobusowego i klubu fitness ✓ spokojne i prestiżowe otoczenie, dużo zieleni wokół budynk
Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej w cenie 70 PLN/h + VAT (dla najemców budynku)
Miejsca parkingowe w cenie 380 PLN/m-ce + VAT.
Do każdej powierzchni doliczany jest koszt energii elektrycznej - 7,20 PLN/m2 + VAT
Możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni.
Podstawowe
Warunki handlowe
Standard
Bezpieczeństwo
Informacje o budynku
Opiekun oferty